We hopen natuurlijk dat je helemaal in je nopjes bent met je aankoop! Maar mocht dat niet zo zijn: schroom dan absoluut niet om contact met ons op te nemen.

RUILEN
Zit de maat net niet lekker of heb je toch liever een ander kleurtje? Geen probleem natuurlijk! Gaan we doen. Ruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling in de originele verpakking. Als je op de pakbon schrijft waarvoor je wil ruilen, dan komt het helemaal goed. We vinden het fijn als je ook even een mailtje stuurt naar info@wearewovens.nl. Dan kunnen we het product waarvoor je wil ruilen alvast achteruit leggen voor je!

RETOURNEREN
Kan! Mits je product ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd is en mits je het binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugstuurt in de originele verpakking. Óók als de hond de pakbon heeft opgegeten, je dochter een hut had gebouwd met de draagdoek die je niet slopen mocht of oma Truus de bodywarmer per ongeluk heeft gewassen tijdens oppasdag geldt: binnen 14 dagen, in oorspronkelijke staat 😊. Zo niet, sturen we het weer naar je terug met betaallink voor de verzendkosten.

Als we je pakketje buiten de termijn ontvangen, staat het ons vrij om je retour niet te accepteren. Hetzelfde geldt voor gewassen of gedragen items, of items met verwijderde etiketten.

Als je een deel van je bestelling retourneert waardoor het aankoopbedrag onder de €50 komt, betaal je alsnog heenverzendkosten binnen NL. Belgie geldt een bedrag van €75,-

Akkoord? Dan kan je dit formulier tekenen en meesturen. Ongetekende formulieren nemen we niet in behandeling. Mocht je geen printer hebben of geen printje willen maken, want dat vinden wij ook zonde voor het milieu, dan mag je dus ook alleen de pakbon gebruiken – daarmee ga je akkoord met de retour voorwaarden.

PAKKETPUNT
Mocht de bezorging van je pakje bij ons niet gelukt zijn en ligt het bij een pakketpunt, laat dat ons dan dezelfde dag nog weten! Wij krijgen geen ‘niet-thuisbriefjes’ en hebben dus geen flauw benul dat er een pakketje op ons ligt te wachten. Gevolg: dat pakketje ligt wortel te schieten en na een week logeren op het afhaalpunt gaat het weer retour afzender naar jou. Jij denkt HUH?! en raakt terecht chagrijnig omdat je het pakje nu nóg een keer moet opsturen en nóg een keer verzendkosten moet betalen. Gedoe, allemaal. Dus geef even een seintje, dan trekken wij een sprintje naar het afhaalpunt en all is good!

VERZENDKOSTEN
Verzendkosten voor ruilen of retourneren komen voor jouw rekening. Bewaar je trackingcode goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken van retourpakketjes.

Als je ervoor kiest je pakket rechtstreeks naar een pakketpunt te sturen in plaats van naar ons, dan brengen we daarvoor €7,50 in rekening.

ONS ADRES IS
We Are Wovens
Van Weedestraat 14
3761CE Soest

TERUGBETALING
Je wordt terugbetaald binnen 14 werkdagen nadat je retourzending door ons is verwerkt. Het retourbedrag wordt teruggestort op de bankrekening van de oorspronkelijke koper. Als je via Klarna hebt betaald, moet je je retour nog even aanmelden bij Klarna. Klarnakosten ad €3,50 krijg je bij een retourzending niet terug.